vguidoglou

Απαντήσεις συζητήσεων που έγιναν

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • σε απάντηση του: Συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς #541

    vguidoglou
    Συμμετέχων

    Γεια σας κ Λεμονίδη,
    Σας ευχαριστώ παρά πολλή για την απάντηση σας και για της ιδέες για την προπαίδεια. Καταλαβαίνω την σκεπτική πως πρώτα πρέπει να δοθεί έμφαση στην διαδικασία/άσκηση του πολλαπλασιασμού και σαν δεύτερη φάση την μάθηση του Πυθαγορείου πίνακα.
    Κοιτάζω να σπάσω τους πολλαπλασιασμούς σε ασκήσεις μαθηματικές οι οποίες μιμούνται τον τρόπο σκέψεις επίλυσης προβλημάτων πολλαπλασιασμού και έπειτα να εντάξω της εφαρμογές(προς το παρών θα επισκεφτώ το εμβαδό και θα δώσω προβλήματα με εικόνες σε θέματα διατροφής π.χ. αν τρώω δύο μήλα την ημέρα τότε ποσά μήλα τρώω σε ένα μήνα, σε πέντε μήνες). Κατόπιν προσπαθώ να ενώσω δύο θέματα μετάξι τους: τον πολλαπλασιασμό και το place value(πιστεύω πως το κεφαλαίο τον δεκαδικών αριθμών θα έρθει πιο εύκολο στα παιδιά αν μπορέσουν να φανταστούν την θέση της μονάδας, δεκάδας, εκατοντάδας ως ένα, δύο, τρία πολλαπλάσια του δέκα).
    Μέχρι τώρα συμπληρώσαμε έναν πίνακα με την προπαίδεια μέχρι το είκοσι για εξάσκηση πρόσθεσης και παρατήρηση μοτίβων.
    Επίσης κάνουμε εξάσκηση στο να μετράμε ανά 2,3,4,6,7,8 και 9 για να βοηθήσουμε στους εν μέρη νοερούς υπολογισμούς πολυψηφίων πολλαπλασιασμός και στην διαίρεση.
    Παιχνίδι σε ζευγάρια το παίζουμε κάθε εβδομάδα: product game http://illuminations.nctm.org/activity.aspx?id=4213
    Σαν δεύτερη φάση θα διδάξουμε πολλαπλασιασμούς 2×1 ψηφία. Θέλω να χρησιμοποιήσουμε τα ελληνικά για την διδασκαλία τον αλγόριθμων που χρησιμοποιούνε στο Αμερικανικό πρόγραμμα: να εξηγήσουμε την μέθοδο, να αναλύσουμε την μέθοδο, να προσφέρουμε οπτικό υλικό και ζωγραφική σαν μέθοδο και να φτάσουμε στην νοερή εξέταση στους καλούς μαθητές όλα στα Ελληνικά αλλά πιστεύω πως είναι δύσκολο.

    σε απάντηση του: Συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς #539

    vguidoglou
    Συμμετέχων

    Γεια σας κ Λεμονίδη,
    Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία αυτήν και για την βοήθεια σας.
    Θα στείλω email στους δασκάλους τον μαθηματικών και στην κα Ματθεουδάκη για να γίνει η εγγραφή.
    Θέλω να δηλώσω μερικά πράματα και εύχομαι παράλληλα οι δάσκαλοι στην ομάδα θα κάνουν το ίδιο:
    Αʹ: βρίσκομαι στον ενότητα του πολλαπλασιασμού και θέλω να συνεχίσω στην αξία αριθμών(place value)
    Βʹ: θέλω να βρω δραστηριότητες στην μάθηση της προπαίδειας στις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν φράσεις στα Ελληνικά οι μαθητές μου(σε ζευγάρια ή σε ομάδες τον τριών).
    Γʹ: θέλω να προτείνω ως ένα πιθανό θέμα για την αρχή της χρονιάς τους Ολυμπιακούς Αγώνες(διότι έχουμε έναν αγώνα το Ahepa 5k κάθε χρόνο) – έχουμε πολλές ιδέες π.χ. αγώνες δρόμου με σύγριση χρόνων και απλή στατιστική/αριθμητική ανάλυση τιμών. Ή δασκάλα/ό δάσκαλος θα πρέπει να κάνει τέσσερεις αγώνες(όλους τους μαθητές μιας τάξης και μετά τους πρώτους τρεις ατομικά ώστε να καταγράψει χρόνους με ακρίβεια με χρονομετρητή(κινητό)). Επίσης θέλουμε να πραγματοποιθεί η ιδέα της αμμίλας ίσος μέσα από μαθηματικούς διαγωνισμούς.
    Δʹ: ήθελα να προτείνω να βρούμε δραστηριότητες με τους κανόνες της τάξης που να εντάσουν τα μαθηματικά – πχ να μετράμε την απόδοση ενός μαθητή σε ήσυχο περιβάλον έναντι όχι, να μετράμε την απόδοση μαθητών που συνεργάζονται έναντι μαθητές που εργάζονται μόνοι τους.
    Αυτά για τώρα.
    Βασίλης

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)